Kakovost slike / goriščnice 24, 50, 70 / vse zaslonke
Noben objektiv v celotnem razmerju goriščnic ali pri vseh zaslonkah ne riše enako. Pri širokokotnih objektivih lahko pri majhnih oddaljenih delih motiva vidimo njegovo ločljivost. Na robovih pa večje optične napake.
V testu povsem solidnega objektiva Tamron 24-70mm, je predstavljeno nekaj primerjav s Canon pri različnih goriščnicah in zaslonkah (TEST - Tamron SP 24-70mm f/2.8 Di VC USD).
V spodnjih primerjavah objektiv Canon 24-70mm f/2.8, pri različnih goriščnicah in zaslonkah, ter izrez 1:1 iz centra in roba slike.
24mm center slike oddaljenost motiva 30m - od f/2.8, 4, 5.6, 8, 11, 16, 22.
Objektiv zelo izenačeno riše pri vseh zaslonkah do f/22, pri kateri je že viden odklon v kontrastu. Kljub oddaljenosti motiva in majhni goriščnici so ostali detajli lepo zarisani.
24mm rob slike oddaljenost motiva 30m - od f/2.8, 4, 5.6, 8, 11, 16, 22.
50mm center slike oddaljenost motiva 30m - od f/2.8, 4, 5.6, 8, 11, 16, 22.
Objektiv
50mm rob slike oddaljenost motiva 30m - od f/2.8, 4, 5.6, 8, 11, 16, 22.
50mm center oddaljenost motiva 30m - od f/2.8, 4, 5.6, 8, 11, 16, 22.
50mm center oddaljenost motiva 30m - od f/2.8, 4, 5.6, 8, 11, 16, 22.
Levo Canon brez IS, desno Tamron z VC, 1/20sek.
Kompromis, da se je Canon odrekel kakovosti zapisa nasproti stabilizaciji slike ni niti tako slaba zadeva. 70mm in prikaz razlike brez in z stabilizacije.
Levo Canon brez IS, desno Tamron z VC, 1/8sek, 70mm.
Pri tem času osvetlitve je kakovost na strani vklopljene stabilizacije slike, vendar pri takih časih bomo le redko fotografirali iz roke.