Naročite se na enovice

http://www.nanlite.si
http://www.cyberstudio.si
http://www.facebook.com/pages/e-Fotografija/201306676587
>

 

 

 

 

Canon EOS 1D MkIII - Test

Avtor:Matjaž Intihar
10.06.2007 20:35
Stran:

 

Prvi zaključek
Kamera se je izkazala tudi v pravem reporterskem delu. Čeprav še nisi povsem seznanjen z novostmi na EOS 1D MkIII, pa so nastavitve enostavne za spoznavanje, če si že domač z prejšnjimi EOS 1D kamerami. Šele v povsem profesionalnem delu spoznaš, ali bo kamera vredna zaupanja ali ne. Sam pravim, da je treba počakati do pol leta, da se odkrijejo vse možne slabosti. Prav zaradi tega ob preizkusu profesionalnih kamer še ne želim ob začetku njene prodaje dati končnega zaključka. Po prvem preizkusu pa se je že pokazalo, da sem z veseljem s seboj raje vzel Mk III kot pa "staro" Mk IIn. Vsi ki pa imate že Mk IIn pa vam ni treba brez razmisleka v zamenjavo. Kamera je nova, malo jih je na trgu in prve težavice in spremembe firmware bodo šele prišle. Če pa kamere iz razreda 1D še nimate in razmišljate v njen vstop ter delujete kot profesionalec, pa druge izbire niti ni. Rabljena EOS 1D Mk IIn zna biti dokaj rizkantna in kratkotrajna poteza. (foto na tej strani Žiga Intihar)


V realnem fotoreporterskem svetu pa ni sentimentalnosti, pa če tudi jo fotografija kaže. Boš ujel trenutek ali ne? Samo to je vprašanje. Kljub popolnoma novi še nepoznani kameri pa se je le ta izkazala.


Tako pozo zelo poznanega očeta in hčere lahko dobite samo za trenutek. V takih primerih je večkrat odločilnega pomena hitrost kamere kot fotograf. Fotograf je svojo možnost dobil, ko je dobil akreditacijo. V nadaljevanju pa njegova izkušenost in zmožnost kamere kreirata možnost in kakovost objavljene fotografije.


Pogled preko iskala Mk III, na prvi ovinek dirke v Monte Carlo takoj po štartu.


Hitrost ostrenja in proženja je zelo pomembna, ko ne predvidevate trenutek dogajanja.


Hitrost je domena F1 kot Mk III.


Vrhunski DJ Bob Sinclair in MTV voditeljica Lana. Pri intervijujih kjer je zelo malo svetlobe brez možnosti posega v višje občutljivosti ne gre. 6400ISO


Izrez zgornjega posnetka pri 6400ISO. Je sploh treba kaj dodati? Dober, izučen, izkušen urednik takoj podpiše naročilo za tako kamero. S poudarkom na izkušen!


Izrez zgornjega posnetka pri 6400ISO.


6400ISO


6400ISO


6400ISO


3200ISO, 21mm, 1/6sek., f/4.5


Izrez zgornjega posnetka pri 1:1


Izrez zgornjega posnetka pri 1:1


6400ISO


6400ISO. Izrez 1:1 iz zgornje fotografije.


3200ISO


Izrez 1:1 iz zgornje fotografije.


Izrez 1:1 iz zgornje fotografije.


6400ISO. Klub JPEG in izredni močni kontrastni svetlobi, ki jo je ustvaril reflektor so še vedno vidni glavni detajli.


Slika sicer kaže kot da je bilo fotografirano v idealnih pogojih. Brez 1600ISO pa takega posnetka ne bi mogli zajeti.


Še enkrat več se pokaže prednost kamere EOS 1D Mk III. Še kakšna kamera nudi dobro ostrenje, merjenje svetlobe in ostale lastnosti pri slabih svetlobnih pogojih. Vendar samo Mk III nudi sliko v taki kakovosti pri 10M točk in s tako malo šuma in še vedno dobro tonsko reprodukcijo.


Portret z dolgim časom osvetlitve in bliskavico pri 1600ISO.


1600ISO, 24mm, 1/60sek., f/4 in bliskavica


Fish eye in 6400ISO.


3200ISO.


6400ISO.


Pogled na Monaco bi bil v takih svetlobnih pogojih brez možnosti delovanja pri 6400ISO in s kamero Mk III močno slabše kakovosti.

 

Kakorkoli gledam na kamero Canon EOS 1D MkIII lahko rečem, da je to tisto, kar si danes fotoreporter želi. Obilo funkcij in enostavnih nastavitev, protiprašni sistem, pogled na motiv, ko slika preko glav ostalih udeležencev ter nazadnje najbolj pomembno, odlično sliko za objavo v kakovostnih revijah pri uporabi visoke občutljivosti. In prav v tem zadnjem je Mk III pri tej ločljivosti tipala nekaj posebnega.

 

Stran:
 
  • Deli z drugimi:
  • www.facebook.com