Naročite se na enovice

http://www.nanlite.si
http://www.cyberstudio.si
http://www.facebook.com/pages/e-Fotografija/201306676587
>

 

 

 

 

Nikkor AF-S 18-35mm f/3,5-4,5G ED FX - Test

Avtor:Matjaž Intihar
17.07.2014 21:31
Stran:

Kakovost slike

Objektiv sem preizkusil na FotoPOTEPu po Norveški, s kamero Nikon D610. V primerjavi s 16-35mm f/4 ne opazim nobene bistvene razlike v kakovosti zapisa. Zapomnite si. Za oster, nestresen posnetek tudi pri goriščnici 18mm potrebujete vsaj 1/125sekunde, stojalo ni odveč, saj v večini primerov v krajisnki fotografiji delujemo z manjšimi zaslonkami. Predvsem pa, v širokem kotu so objekti zelo oddaljeni, majhni in zapis je v celoti bolj mehak, kot smo ga vajeni pri objektivih z daljšo goriščnico, kjer smo vajeni fotografirati in nato povečevati detajle. Ker je fotografija iz širokokotnega objektiva kasneje prikazana enako, s polno drobnih detajlov ima vseeno občutek dobre ostrine. In objektiv Nikkor AF-S 18-35mm f/3,5-4,5G ED FX nam ta občutek da in menim, da ga glede ostrine, vinjetiranja, aberacije in zapisana v robih slike, lahko uvrstim v skupino boljših ekstremno širokokotnih objektivov. Objektiv ne kaže napak vinjetiranja (temnenja robov) in predvsem, ostrina je odlična tudi na robovih. Tudi kromatska aberacija (zamik barv) je izničena.
Pri objektivih z goriščnico manjšo od 28mm, je uporaba polarizacijskega filtra že lahko moteča, saj v večji meri dobimo samo del polariziranega zapisa. V praksi se pokaže to tako, da slika ni v celoti z bolj izrazitim polariziranim zapisom, ampak samo del nje, kar deluje moteče. (Članek - Polarizacijski filtri)


Nikon D610, 18-35mm, 1/125 sek., f/14, ISO 100, EV 0

Nikon D610, 18-35mm, 1/400 sek., f/11, ISO 200, EV -0.3

Nikon D610, 18-35mm, 1/250 sek., f/13, ISO 200, EV -0.3

Nikon D610, 18-35mm, 1/200 sek., f/13, ISO 100, EV 0

Nikon D610, 18-35mm, 1/250 sek., f/10, ISO 200, EV 0

Nikon D610, 18-35mm, 1/150 sek., f/8, ISO 400, EV -1

1:1 izrez. Pri ekstremnih širokokotnikih ne pričakujte ekstremne ostrine, ko sliko maksimalno povečate. Zaradi veliko detajlov, na gledani fotografiji teh napak leč niti ne opazimo.

1:1 izrez. Popolne ostrine ni. Glede na to, da je objekt oddaljen 20m, pa so detajli več kot zadovoljivo vidni.

1:1 izrez. Pri fotografiranju bližnjega motiva so detajli večji in s tem je tudi večji občutek ostrine. Pri močnih širokokotnih objektivih zaradi večjih izbočenih in s tem korigiranih leč ne pričakujte ostrine kot "britev", katero pokažejo daljše goriščnice.

Stran:
 
  • Deli z drugimi:
  • www.facebook.com