Meni osebno zaradi narave dela število točk veliko pomeni. Seveda, če je za njimi še vedno kakovost. In D600 lahko količino točk kot kakovost fotografije zagotovi, če le na kamero dodate pravi objektiv. Kdor gleda tudi na tehnično kakovost slike, potem brez najboljših objektivov ne bo šlo. Nikon D600 jo zmore, objektivi? S povprečnimi objektivi se v povečavi opazi slab zapis predvsem v neostrini. S kamero D600 sem uporabil tudi objektiv Nikkor 28-300mm VR. Neostrina zapisa je izrazita. Nikkor 24-85mm (test) in 24-120mm sta povsem na meji še zadovoljivega in bosta uporabna predvsem za fotogarafe, ki ne "pipetkajo". Seveda, "vsake oči imajo svojega slikarja"! Po mojem mnenju pa, kdor si lahko privošči naj glede osnovnega zum objektiva "skoči" na Nikkor 24-70mm f/2.8 ali Tamron 24-70mm f/2.8.
Za Nikon D600 in predvsem D800 velja. Ali uporabiš najboljše Nikon objektive, ali bolje, da pozabiš na tehnično najvišjo kakovost zapisa, ki jo kamera zmore. Vsak pa si seveda sam izbere svoj kompromis.
Visoka občutljivost kakovosti zapisa ne dela težav. Večina bo brez težav uporabila ISO 1600 in niti ne razmišljala o slabši kakovosti. Če zdaj pogledam na razliko 24M točk iz D3x in D600, je predvsem pri visoki občutljivosti narejen velik korak. Pri D3x sem "jokal" že pri ISO 400.
Nikon D600, Nikkor 24-120mm, 1/200, f/11, ISO 200
Nikon D600, Nikkor 24-120mm, 1/100, f/11, ISO 200
Kontrastni obseg je odličen. Ob močni odbiti svetlobi od stavbe je še vedno lep zapis motiva v senci. S pomočjo RAW datoteke in programa se da tudi iz temnih delov še vedno odlično rešiti zapis.
Nikon D600, Nikkor 24-120mm, 1/250, f/8, ISO 200
Nikon D600, Nikkor 24-85mm, 1/200, f/11, ISO 200
Nikon D600, Nikkor 24-85mm, 1/200, f/16, ISO 200
Nikon D600, Nikkor 24-85mm, 1/500, f/8, ISO 400
Nikon D600, Nikkor 24-85mm, 1/200, f/11, ISO 200
Nikon D600, Nikkor 28-300mm, 1/10, f/4.5, ISO 6400