Primerjava med Nikkor 70-300mm VR, Sigma 18-250mm OS in Tamron 18-270mm VC
Če je Nikon 18-55mm VR osnovni kit objektiv, katerega ob kameri dobimo za okoli 100€ in od njega niti ne pričakujemo veliko, pa je 70-300mm VR (cca. 550€) povsem iz drugega testa. To je že dober hobi objektiv, ki nudi v svojem razredu odličen zapis. Zato je primerjava s tem lahko rečemo specializiranim tele zum objektivom in obema megazum objektivoma že možen dober pokazatelj kakovosti le teh.
70mm f/4.5 - Nikon (levo), Sigma (sredina), Tamron (desno)
Bolj ko gremo v daljše goriščnice bolj je opazno, da Sigma pri najbolj odprti zaslonki riše zelo mehko. Nikon pa že kaže svojo kakovost.
70mm f/5.6 - Nikon (levo), Sigma (sredina), Tamron (desno)
70mm f/5.6 - Nikon (levo), Sigma (sredina), Tamron (desno)
Oba megazum objektiva primerljivo z Nikon rišeta v centru. Ob robovih pa opazno slabše.
70mm f/8 - Nikon (levo), Sigma (sredina), Tamron (desno)
70mm f/8 - Nikon (levo), Sigma (sredina), Tamron (desno)
Pri zaslonki f/8 pa celo Sigma oživi in kaže dober zapis tudi ob robovih. Medtem ko je Tamron v centru oster, proti robu slike pa opazno izgublja kakovost.
70mm f/11 - Nikon (levo), Sigma (sredina), Tamron (desno)
70mm f/16 - Nikon (levo), Sigma (sredina), Tamron (desno)
Tako pri zaslonki f/11 in f/16 Sigma preseneča. Tu prekaša celo Nikona. Tudi Tamron jima je blizu.
135mm f/5.6 - Nikon (levo), Sigma (sredina), Tamron (desno)
Pri srednjih goriščnicah smo zopet pri enakih rezultatih. Pri največji svetlobni moči Sigma riše mehko.
135mm f/8 - Nikon (levo), Sigma (sredina), Tamron (desno)
Pri f/8 kaže Sigmi že malo bolje, Tamron pa preseneti z najboljšim zapisom.
135mm f/11 - Nikon (levo), Sigma (sredina), Tamron (desno)
Zanimivo, da pri f/11 Nikon popušča in daje drugima prednost. Res pa je, da boste pri goriščnici 135mm najbrž le redko kdaj delovali pri f/11. Toda vseeno. Tudi ta rezultat kaže, da so lahko megazum objektivi solidne kakovosti v širšem razponu med goriščnicami.
250mm f/6.3 - Nikon (levo), Sigma (sredina), Tamron (desno)
Pri najdaljši goriščnici, ki jo še doseže Sigma so zapisi dokaj izenačeni. Zanimivo pa, da ima Nikon malenkost slabši zapis od obeh megazumov.
250mm f/8 - Nikon (levo), Sigma (sredina), Tamron (desno)
250mm f/11 - Nikon (levo), Sigma (sredina), Tamron (desno)
250mm f/16 - Nikon (levo), Sigma (sredina), Tamron (desno)
Ko se zaslonka malo zapre, Sigma pridobi na ločljivosti zapisa. Res zanimivo, da se oba v zaprtih zaslonkah lahko kosata z originalom s krepko manjšim razponom med goriščnicami.
300mm f/8 - Nikon (levo), 270mm f/8 Tamron (desno)
Pri najdaljši goriščnici in za eno vrednost zaprti zaslonki tudi Tamron preseneti. Objektivi z manjšim razponom, nimajo več samo po sebi kakovostnejše slike. So v celotnem razponu bolj uravnoteženi, ampak ne več tako opazno kot nekdaj.
300mm Nikon
250mm Sigma
270mm Tamron