Naročite se na enovice

 http://www.cyberstudio.si/
http://www.e-fotografija.si/tecaji-delavnice-predavanja,1228.html
http://www.e-fotografija.si/fotopotepi,1483.html
http://www.facebook.com/pages/e-Fotografija/201306676587

Osnove fotografije

  • Kako gledajo možgani / Pogled na sliko!

    Od vseh informacij, ki jih prejmemo preko naših čutov, nam prav vid da večino njih. Način gledanja motiva, kako ga vidimo in kako obdelamo vizualne informacije je sestavljen iz naše preteklosti in trenutne potrebe.

  • Kompozicija slike

    V prejšnjih nadaljevanjih smo spoznali nekaj tehničnih lastnosti kamer in ob tem tudi že nekaj prijemov za boljšo sliko. Vemo že, kako goriščnica vpliva na vsebino slike, saj se z različnimi goriščnimi razdaljami (različnimi slikovnimi koti), lahko odločimo za širok plan ali detajl.

  • Kakšen ISO? / Fotografiranje v slabih svetlobnih pogojih

    Ko v slabih svetlobnih pogojih ostaneš brez bliskavice, z njo ne smeš fotografirati ali ni drugega vira dodatne svetlobe!

Osnove fotografije

  • ISO (občutljivost tipala) - Katerega izbrati?

    Občutljivost (ISO), je enakovreden faktor med tremi, med seboj povezanimi lastnostmi, zaslonka, čas, ISO. Vsaka sprememba ene izmed teh treh lastnosti, vpliva na drugi dve.

    14.05.2017 11:49
  • Kako gledajo možgani / Pogled na sliko!

    Od vseh informacij, ki jih prejmemo preko naših čutov, nam prav vid da večino njih. Način gledanja motiva, kako ga vidimo in kako obdelamo vizualne informacije je sestavljen iz naše preteklosti in trenutne potrebe.

    05.06.2013 09:12
  • Knjiga o spoznavanju fotokamere

    Kupili ste fotografsko kamero, prebrali navodila, vendar je kljub temu ostalo še veliko nejasnosti. Spoznajmo našo kamero na prijazen način, nastavimo potrebne nastavitve in fotografirajmo vsem v veselje. Vam, ker vam gre fotografiranje od rok in drugim, ker bodo zadovoljni z vašimi fotografijami.

    08.05.2013 06:09
  • Objektivi - Čudežni svet širokega kota

    Vseeno pa ne smemo pozabiti, da ostrina ni prevladujoči kriterij – odlična slika po vsebini, kompoziciji, barvitosti ali sporočilu ne bo veliko izgubila, če bodo robovi malo bolj mehki ali pa nam v nasprotni svetlobi ('kontralicht') kažejo vrsto barvnih in svetlobnih kolobarjev in refleksov na sliki na kreativni način. Na koncu velja - tako kot na začetku - da je vsak objektiv (naj bo tele ali širokokotnik) le tako zelo dober, kot je slika, sporočilo in ideja, ki jo ponese v svet.

    08.03.2010 11:37
  • Spoznajmo leče in objektive

    Večina fotografov od svojih objektivov pričakuje preveč. Marsikdo si že predstavlja, da mora ceneni kit objektiv risati povsem ostro. Toda plastični materiali in steklo so zelo hudomušni in le najboljši (najdražji) objektivi so dovolj kakovostno korigirani, da do večjih napak ne prihaja. Spoznajmo napake leč in objektivov!

    12.11.2009 10:00
  • Kompozicija slike

    V prejšnjih nadaljevanjih smo spoznali nekaj tehničnih lastnosti kamer in ob tem tudi že nekaj prijemov za boljšo sliko. Vemo že, kako goriščnica vpliva na vsebino slike, saj se z različnimi goriščnimi razdaljami (različnimi slikovnimi koti), lahko odločimo za širok plan ali detajl.

    27.10.2004 17:46
  • Kakšen ISO? / Fotografiranje v slabih svetlobnih pogojih

    Ko v slabih svetlobnih pogojih ostaneš brez bliskavice, z njo ne smeš fotografirati ali ni drugega vira dodatne svetlobe!

    17.09.2004 15:24
Stran:
     
    • Deli z drugimi:
    • www.facebook.com