Naročite se na enovice

http://www.nanlite.si
http://www.cyberstudio.si
http://www.facebook.com/pages/e-Fotografija/201306676587
>

 

 

 

 

Tokina AT-X PRO SD 16-50mm f/2.8 DX / Test

Avtor:Matjaž Intihar
19.02.2011 19:54
Stran:

Kakovost slike
Že od nekdaj je večja svetlobna moč objektiva kot nek fetiš, želja po več in več, kot da je to glavni element objektiva. Nekateri celo menjajo večjo svetlobno moč s kakovostjo objektiva. Mnenja so, večja je svetlobna moč, višja je kakovost objektiva. Še kako zgrešeno! Večkrat sem že zapisal, da so kit objektivi optično dobri, slabši pa v pogledu plastičnega ohišja in svetlobne moči. Takoj, ko preidemo v široki kot zajema in s tem k goriščnicam manjšim od 35mm, se napake objektiva hitro podvajajo. Velike prednje leče (ki so še večje v primeru svetlobno močnega objektiva) so močno izbočene in debele v sredini, tanke na robovih in kaj hitro prinašajo množico napak. Z odpravljanjem le teh s kakovostnejšimi lečami pa ekstremno raste tudi cena. »Pipetkarski« fotograf, ki bo gledal na objektiv samo iz pogleda ostrine na močnih povečavah, bo te napake hitro opazil. V normalnem pogledu na sliko pa te napake niso tako očitne.
Objektiv Tokina AT-X PRO SD 16-50mm f/2.8 DX najlepše riše v srednjih goriščnicah in pri f/5.6 do f/11. Pri odprti zaslonki je opazno z manj ostrine in kontrasta. Pri goriščnici 50mm pa najlepše riše pri f/8 in f/11.


Osnovni motiv, 16mm


Izrez 1:1, 16mm, center, f/2.8, f/4, f/5.6, f/8, f/11, f/16, f/22


Izrez 1:1, 16mm, rob, f/2.8, f/4, f/5.6, f/8, f/11, f/16, f/22


24mm


Izrez 1:1, 24mm, center, f/2.8, f/4, f/5.6, f/8, f/11, f/16, f/22


Izrez 1:1, 24mm, rob, f/2.8, f/4, f/5.6, f/8, f/11, f/16, f/22


35mm


Izrez 1:1, 35mm, center, f/2.8, f/4, f/5.6, f/8, f/11, f/16, f/22


50mm


Izrez 1:1, 50mm, center, f/2.8, f/4, f/5.6, f/8, f/11, f/16, f/22


24mm


Izrez 1:1, kromatska aberacija (zamik barv) ni izrazita

 

Stran:
 
  • Deli z drugimi:
  • www.facebook.com