Objektiv Fujinon XF18-120mm f/4 LM PZ WR je posebnež med objektivi. Namenjen je predvsem za videografa, ki pa rad zajame tudi fotografijo.
Komur je menjava objektiva odveč, kdor želi univerzalnost goriščnic v enem objektivu in vseeno dobiti odlično tehnično kakovost slike ni dileme. Objektiv Sony FE 24-240mm F3.5-6.3 OSS to nudi v največji možni meri.
Nikon je v kratkem času zgradil širok nabor zum objektivov v širokem kotu zajema. Objektiv Nikon Z 17-28mm f/2.8 ima med njimi svoje adute. Nudi f/2.8, dobro kakovost zapisa in uporabne goriščnice za primerno ceno.
Fujifilm Fujinon XF200mm f/2, je vrhunsko optično orodje, ki perfektno deluje v sveh okoliščinah: najsi gre za športe zunaj, zaradi čudežne svetlobne moči pa še posebej v športnih dvoranah, galerijah ali, denimo, gledališčih!
Fujifilm XF 70-300mm f/4-5.6 R LM OIS WR je odlična izbira, ko potrebujemo daljšo goriščnico. Tudi optično je primerljiv s 100-400mm, enako ostrenje in stabilizacija slike.
Uporabniki Fujifilm kamer, so s tem objektivom dobili osvežitev med ekstremnimi širokimi koti. AF omogoča široko uporabnost objektiva, obenem nudi odlično kakovost zapisa in svetlobno moč.
Nikon Z 58mm f/0,95 S Noct je zelo eksotičen in izjemen objektiv. Velik, težak, samo z ročnim ostrenjem in nadvse drag, kar pomeni, da ga bomo le redko videli v rokah fotografov. Vendar to v resnici ni bistvo. Nikon želi premakniti meje in pokazati, kaj je mogoče izvesti z novim, večjim bajonetom Z.
Objektiv RF 600mm f/11 IS STM vam lahko priporočam tudi za foto safari. Jasno, kdor želi več, ne bo okleval in bo izbral objektive enakih goriščnic z f/4. Vendar na račun teže, velikosti, je meni RF 600mm f/11 IS STM odlično služil in upam, da si ga bom lahko še kdaj izposodil za to zvrst fotografije.
Objektiva Canon RF 600mm in 800mm f/11 IS STM imata veliko prednost prav v teži, kompaktnosti, ceni in glede na dolge goriščnice, fotografove neopaznosti. Na koncu pa tudi zelo dobro kakovost slike.
Objektiv nudi izredno ostrino in svetlobno moč ter zelo lep bokeh. Prav to profesionalnemu fotografu še kako šteje. Odličen za portretno in modno fotografijo. Obenem ima ob spremembi oddaljenosti zelo majhno polje spremembe velikosti slike. S tem in STM motornim AF ter elektronskim obročem za zaslonko je zadovoljiv tudi za video snemalce.
Odličnost ima svojo ceno. Objektiv Nikon Z 70-200mm f/2.8 VR S v času preizkusa nudijo za 2500€. Res je, objektiv ni poceni. A za visoko ločljiva tipala in naprednega ter PRO fotografa je dobro le najboljše, ko želimo zajete portrete, živali, akcijo, šport...
Z objektivom XF 50mm f/1.0 R WR, je Fujifilm posegel v ponudbo posebnih objektivov. Zariše odličen bokeh (neostrino) in bo marsikomu odličen pripomoček za portretno fotografijo kot video.
Anamorfni objektiv Sirui 50mm f/1.8 1.33x nam daje nov vpogled v fotografijo in še bolj v video.
Objektiv, ki bo marsikomu dal nov zagon v hobi, popotniški in izletniški fotografiji, oziroma vsem, ki neradi menjajo objektive.
Sony FE 85mm f1.4 GM je vrhunski objektiv po premium ceni. Ta pa na koncu velikokrat odloči, ali se boste za določen objektiv odločili. Ni dileme, Sony FE 85mm f1.4 GM je brez kompromisa odličen.
Objektiv Fujifilm XC 35mm f/2, dodajam k ostalim »must have« objektivom z nizko ceno. Res, da so večinoma 50mm f/1.8, vendar na kameri APS-C bom 35mm goriščnica tudi prava.
Objektiv Petzval 85mm f/2.2 ne porabljajo samo za fotografijo, ampak zaradi specifičnosti tudi za video. Bajonet objektiva je za Canon EF in Nikon F kamere. S pomočjo adapterja ga lahko nastavimo na večino današnjih brezzrcalnih kamer.
Ob nakupu napredne kamere DSLR, si je fotograf zaželel še objektiv 70-200mm f/2,8. Ta je tudi v vsaki torbi profesionalnega fotografa. Canon je z RF 70-200mm f/2.8L IS USM razširil nabor L objektivov za svoj CSC sistem polnega formata. Ta se kar hitro širi in izgleda, da ni daleč čas, ko bo Canon predstavil profesionalno brezzrcalno kamero.
Če ste uporabnik Olympus ali Panasonic kamer CSC vem, da vam ta objektiv ne bo dal spati dokler ne bo v vaši foto torbi. Sam si ga bom še večkrat z veseljem izposodil.
Ker je cena cca. 700€ za Tamron 100-400mm f/4.5-6.3 Di VC USD zelo prijazna verjamem, da si bo ta objektiv izbral marsikateri hobi fotograf. Popotni fotograf, ki želi od fotografije več in mu kompaktnost ter teža tudi nekaj pomenita, ima enako zanimivo izbiro. Konec koncev, objektiv je dober.
Nikakor mi ni žal, da sem se odločil vzeti na preizkus NIKKOR 200-500mm f/5.6E ED VR AF-S. Že znane motive sem gledal na drugačen način.
Objektiv Nikon Z 24-70mm f/4 S, je prava izbira za začetno delo s kamerama Z. Obenem je v kitu še nekoliko cenejši (cca. 300€) in s tem še hitreje pride do odločitve imeti ga.
Iskanje ostrine v neskončno z objektivom Irix 11mm f/4 je povsem preprosto. Z njim fotografirate in ne iščete na povečavah na zaslonu prave ostrine. To mi je še toliko bolj pomenilo ob fotografiranju severnega sija.
Sigma postaja močan ponudnik najboljših standardnih zum objektivov. O 70-200 f/2.8 DG OS HSM / S je vredno razmisliti, preden gremo v nakup novega 70-200mm f/2.8 objektiva.
Mogoče si bom za test nove Fujifilm kamere X-T3 na novem FotoPOTEPu tudi izbral objektiv Fujifilm XF100-400mm F4.5-5.6 R LM OIS WR. Že to, da vedeti, da me objektiv nikakor ni razočaral.
Objektiv Laowa 25mm f/2.8 2.5-5X Ultra-Macro, ima lepo priložnost, da ga izbere hobi fotograf, ki bi si rad močno približal motiv in se preizkusil v bližinski fotografiji.
Tamron je ponudil visoko, primerljivo kakovost za opazno manj denarja. To pa je lahko pomemben detajl ob njegovi izbiri.
Pred vami je dober objektiv, Nikon 70-300mm F4.5-5.6E AF-P ED VR FX, ki dosega kakovost tudi na tipalu s 45M točkami. Pri nas ga boste dobili za cca. 800€.
Objektiv Nikon 10-20mm f/4.5-5.6G AF-P VR DX je več kot vreden svojega denarja. Z njim so tudi hobi fotografi dobili kakovost pri ekstremno širokem kotu zajema.
Zame osebno, je ta objektiv pravo presenečenje v poplavi razno raznih hobi objektivov. V šali bi lahko zapisal naslov; "Ko se podjetju zgodi napaka in za malo denarja ponudijo preveč"!
Samyang nudi vse več zanimivih enogoriščnih objektivov z ročnim ostrenjem. Pri goriščnici 10mm je ročno ostrenje enostavno, saj je globinske ostrine vedno dovolj.
Objektiv Irix 15mm f/2.4 je optično odličen in zelo kakovostno izdelan. Za ceno cca. 425€ Firefly in 625€ Blackstone, dobimo izredno odličnost.
Uporabniki EOS M brezrcalnih kamer z izmenljivimi objektivi, so dobili v uporabo zelo zanimiv objektiv. Glede na to, da je kakovost zapisa odlična, zna biti objektiv Canon EF-M 28mm f/3.5 Macro IS STM eden izmed tistih, ki postanejo obvezen del EOS M sistema.
Objektiv Tamron 15-30mm f/2.8 Di VC USD je optično zelo konkurenčen. Dobra ostrina, kontrast, malo izrazitih napak, še te se lepo popravi s programom. Iz praktičnega pogleda vse skupaj lahko samo potrdim.
Vsakodnevna uporaba in iskanje zanimivih motivov so še kako resna preizkušnja, kako se obnese objektiv z eno goriščnico ter Fresnel lečo. Kompaktnost in nizka teža sta bili še kako dobrodošli.
Glede na optično kakovost in svetlobno moč je zelo zanimiva cena 399€. Imam občutek, da so ga dali v serijo C samo za to, da so lahko postavili prijazno ceno, saj za nišni objektiv že tako ali tako težko dobiš kupca.
Tamron želi pokazati, da so še vedno odlični med ponudniki objektivov. Tudi pri objektivih v večini primerov velja tista, “koliko denarja, toliko kakovosti zapisa”!
Tamron je z objektivom Tamron SP 35mm f/1.8 Di VC USD odločno stopil naproti naprednim fotografom. Po dveh zanimivih in cenovno ugodnih zum objektivih za polno formatne kamere Tamron SP 24-70mm f/2.8 Di VC USD in Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD, smo sedaj dobili še dva enogoriščna.
Objektiv NIKKOR 24mm f/1.8 G ED AF-S FX je dober objektiv. Tudi pri f/1.8 lepo riše, zato je kljub močni konkurenci lahko še vedno priporočljiva izbira.
Tamron je naredil pravo poslastico. Objektiv ima 10.7X-no razmerje goriščnic od 14-150mm, kar nam v primerjavi s 35mm razredom da ekvivalent 28-300mm. In ja, prednost je predvsem v izredni kompaktnosti, s tem visoki uporabni vrednosti v delovanju v praksi in tudi dobri kakovosti slike.
V razmerju cena, kakovost, objektiv Tokina AT-X 70-200mm f/4 FX VCM-S nima konkurenta. V enem izmed testov sem celo prebral, da za Nikon kamere (objektiv ima bajonet samo za njih) ni boljšega objektiva v razmerju cena, ločljivost zapisa.
Če ste pohodni ali popotniški fotograf, ki na svojih poteh veliko fotografira za svoj spomin v zelo širokem kot ozkem kotu vedite, da bi bil prav objektiv Tamron 16-300mm F/3.5-6.3 Di II VC PZD MACRO, za vas odlična izbira.
Če ste uporabnik Olympus ali Panasonic kamer CSC vem, da vam ta objektiv ne bo dal spati dokler ne bo v vaši foto torbi. Sam si ga bom še večkrat z veseljem izposodil.
Objektiv AF-S NIKKOR 80-400mm f/4.5-5.6G ED VR mi je odlično služil na majskem FotoPOTEPu po Namibiji. Izkoristil sem ga tako za fotografiranje pokrajine, oseb, predvsem pa za motive živalskega sveta.
Pentax uporabnik nima kaj razmišljati. Če je žep dovolj poln, naj vam bo to glavni ozkokotni tele zum objektiv. Res nudi veliko!
Ni dileme. Objektiv Nikon AF-S NIKKOR 14 - 24mm f/2,8 G ED FX je klub temu, da so ga predstavili v času 12M točkovnih tipal (l. 2007), vrhunski tudi na kameri s 36M točkami.
Canon ima najširšo bazo objektivov. Fotografu nudijo vse možne goriščnice, svetlobne moči, kot tudi uporabniško vrednost in kakovost. Čeprav se fetiš f/2.8 nekako ne poleže, Canon zdaj vse glavne L zum objektive poleg f/2.8 verzije, pripravi še v verziji f/4.
Objektiv Nikon AF-S NIKKOR 85mm f/1.4 G FX je optično odličen. Niti še ni potreben zamenjave, saj riše odlično tudi, ko kamera nudi 36M točkovo tipalo.
Napredni fotograf ima v svoji fotografski torbi vsaj en objektiv z visoko svetlobno močjo. In največkrat se v torbi znajdeta 50mm ali 35mm. Katero goriščnico izbrati? Vse je stvar vašega načina fotografiranja.
Nikon je začel širiti bazo enogoriščnih objektivov z visoko svetlobno močjo pod f/2 in z ločljivostjo, ki lahko zadovolji visoko število točk. Med zadnjimi predstavljenimi je AF-S NIKKOR 35mm f/1.8 G ED FX.
Carl Zeiss je v svetu profesionalne fotografije in kinematografije že dolgo sinonim za kakovost. V časih analognega filma, so proizvajalci profesionalnih srednje formatnih fotografskih kamer, kot sta Hasselblad in Rolleiflex zgradila svoj ugled tudi s pomočjo objektivov, ki so jih za njih izdelovali pri Carl Zeissu, med zrcalno fefleksnimi foto kamerami pa je Zeissove objektive uporabljal Contax.
Objektiv AF-S DX Nikkor 10-24mm f/3,5-4,5G ED nudi hobi in naprednim fotografom odlično možnost za iskanje kreativnih posnetkov v ekstremno širokem kotu. Obenem pa se izkaže tudi z dokaj dobro kakovostjo slike, ki je po prvem preizkusu nad objektivi neodvisnih proizvajalcev. Seveda je višja tudi cena. Vendar pri Nikon vedo, da je marsikdo pripravljen dati več, za končno kakovost.
Edina težava "all in one" objektivov je, da nas prehitro potegne v ozki kot zajema in zaradi slabe svetlobne moči objektiva f/6.3, kaj hitro zaidemo v predolge čase osvetlitve. Zato se je priporočljivo prepustiti avto ISO funkciji, ali pa že vnaprej določiti višjo občutljivost.
Sam sem objektiv kar nekaj časa preizkušal. Vzel tudi na potovanje in iskal različne motive. Že iz fotografij boste lahko spoznali, da nam nudi objektiv dobre možnosti zajema v ozkem kotu. Konec koncev ima ekvivalent goriščnice v 35mm razredu kar 400mm. Torej si oddaljeni motiv že kar lepo "približamo".
S tem objektivom je Nikon mnogim hobi fotografom odprl vrata do kakovostnega hobi objektiva z dobrim razmerjem goriščnic. Prav njegova zanimiva cena, visoka uporabniška vrednost ter kakovost, mi dajo argument, da ta objektiv za kameri Nikon D60 in Nikon D90 (ter njune starejše različice), hobi fotografu priporočam kot prvo izbiro.
Objektiv bi priporočil vsem, katerim je bolj kot kvaliteta slike ter svetlobna moč pomembna kompaktnost ter vsestranskost, to pa so predvsem popotniki in pohodniki, ki s sabo ne morejo nositi nekaj kilogramov fotografske opreme.
Objektiv s svojo velikostjo predvsem pa težo hitro da vedeti komu je namenjen. To ni objektiv za hobi fotografiranje ampak predvsem profesionalno delo, kjer tako velik, težak in posledično okorni objektiv pokaže vse svoje prednosti. Ko ga želimo nastaviti na kamero ni to prav nič enostavno opravilo. Teža objektiva je tisti element, da se nam zaradi tresenje roke le stežka hitro posreči priklopiti kamero na njega. Lažje gre, če je objektiv na stativu.
Objektiv mi je na preizkusu odlično služil tudi v popotniški fotografi. Majhen in lahek ter z dobro kakovostjo slike je kot nalašč za zahtevnejšega hobi fotografa, kateremu je cena (ne ime ali tehnični testi) eden izmed ključnih elementov pri nakupu.
Medtem ko živimo v čudežnem obdobju interneta in neverjetnih oblik spletnega in mobilnega komuniciranja, ki ga na svoj način še najbolj odslikavajo tri črke »www«, s katerimi si v univerzalnem računalniškem jeziku predstavljamo svetovni splet (natančneje World Wide Web) pa je v stari fotografski šoli, dunajska smer, veliko bolj popularna kratica »WW«.
Glede na dejstvo, da se je Olympus med ponudnike kamer z izmenljivimi objektivi vrnil šele v letu 2003, je trenutno edini, ki nam nudi novosti tudi na področju zoom objektivov z daljšimi goriščnicami in svetlobno močjo 1:2,8.
Tretjega posebneža med preizkušenimi Canon specialnimi objektivi lahko uporabimo kot povsem klasični 135-milimetrski objektiv.
Ta objektiv, kot še druga dva iz te serije TS-E 24 mm f/3,5 in TS-E 45 mm f/2,8, omogočajo, da prek funkcije “Tilt” spremenimo naklon (-/+8 stopinj) prednjih leč in s tem spreminjamo naklon polja ostrine.
Canon ima v svoji bogati paleti kar nekaj zelo specifičnih objektivov. Torej objektivov, ki so namenjeni posebni uporabi in niso uporabniško primerni za vse vrste fotografije. Najprej predstavljam najbolj ozko uporabnega med njimi.
Vsak fotograf se kdaj sreča z željo, da bi posnel posnetek iz bližine. Spomnimo se samo nekaj objektov, ki nas pritegnejo k takemu načinu fotografiranja: rože, listje, drevesno lubje, razno rastlinje, žuželke, predmeti iz domače delavnice, manjši ročni izdelki, razne barvne tekočine, dežne kaplje, figurice, znamke, kovanci in še in še je podobnih motivov.