Naročite se na enovice

http://www.nanlite.si
http://www.cyberstudio.si
http://www.facebook.com/pages/e-Fotografija/201306676587
>

Barve / Kalibracija

  • Testna datoteka e-Fotografija za zaslone in print

    Za lažje kalibriranje zaslona, pregleda primerljivosti printanja, tiskanja fotoknjige...

  • X-RITE ColorMunki – barvno upravljanje

    Vsi ljubitelji fotografije, grafike ter digitalnih kreacij smo končno pričakali pripomoček, ki nam bo prinesel dosti zadovoljstva za manj denarja. X-rite je predstavil ColorMunki, prvi All in One pripomoček za popolno usklajenost barv od fotografije do iztisa in še več!

  • RAW ali JPEG v tisku / Branje za vse, ki bi radi sodelovali v tisku

    Zapis RAW ima torej opazne prednosti in lastnosti za končen odličen produkt. Ni pa edina ali nujna možnost za visoko kakovost izpisa, kar že vsa leta pišem in predavam. Samo to sem želel povedati s tem zapisom. Vsakdo naj v resnih razpravah razlaga tisto, v čemer se odlikuje, drugo pa naj prepusti drugim. Oziroma vedno na primer povejmo, to je moj način dela, take so zahteve za naše tiskovine, drugim pa pustimo, da lahko tudi na drugačen način pokažejo svojo tehnično kakovost ali izrazno vrednost.

  • Spyder 3 Elite / Enostavnost kalibracije zaslona

    Industrija je znala odgovoriti na prihod digitalnih fotografov. Podjetje DataColor je eno izmed tistih, ki je kaj hitro spoznalo, da se bodo hobi fotografi s svojimi zasloni že na začetku hitro spoznali z napačnim prikazom tonskih vrednosti. Na trg so že pred leti dali cenovno dokaj ugodne (gledano iz profesionalne opreme) in za uporabo enostavne kalibracijske naprave Spyder. Fotografi so kaj hitro posegli po njih mnenja, da jim bo že sama kalibracija zaslona omogočala visoko kakovost fotografij.

  • Barvni prostori in barvno upravljanje na enostaven način njihovega razumevanja (I.del)

    Nismo vsi samo v enem elementu pogleda na sliko, t.j. tehnični, bolje rečeno pogled skozi elektronski inštrument in številke. Sam se bom kot grafik znal usmeriti v tehnični pogled in se mu ob tej potrebi tudi prilagoditi sogovorniku. Kot fotografa pa me barvni prostori omejujejo. Želim si samo, kot najbolj všečno prikazati fotografije na mediju za prikazovanje. Zakaj bi se zato v tem elementu strinjal z zaprtimi standardi?

  • Izpisi z ICC profili ali brez (barvno upravljanje)

    Tiskalniki so postajali vedno boljši in poleg Epsona sta tudi Canon in HP svojim gonilnikom dodala možnost izklopa barvnih korekcij in s tem vse pogoje za odlično sodelovanje s Photoshopom. Problem linearizacije v gonilnikh danes še vedno obstaja, vendar so rezultati z ICC profili, ki so izdelani v novih profilnih programih in z novejšimi gonilniki odlični. O papirjih sploh ne bom veliko govoril. Proizvajalcev je danes malo morje in kvaliteta je odlična.

  • Barvno upravljanje v praksi / II.del

    Sedaj je bilo že kar nekaj govora o konvertiranju. V bistvu imamo v barvnem upravljanju dve opciji. Enkrat dodelimo datoteki barvni prostor (Assign Profile), drugič pa preračunamo datoteko iz enega barvnega prostora v drugega (Convert to Profile).

  • Barvno upravljanje v praksi / I. del

    Na koncu bi vam še priporočal, da vklopite in nastavite „Desaturate Monitor“. Vrednosti od monitorja do monitorja nihajo, vendar bi morala optimalna nastavitev biti nekje med 10 do 20%. (CRT)Monitorji v večini prikazujejo barve preveč nasičene. Prikaz na monitorju je sicer lep, samo kaj nam to pomaga, če so izpisi zanič.(Nekateri poceni LCD-monitorji imajo po drugi strani problem, da prikažejo barve premalo nasičene. V takem primeru ni pomoči.)

  • Barvni prostori in druge malenkosti

    Barvni prostori, kaj je sploh to? Zakaj ne morem preprosto pritisniti na gumb in slika je gotova. No ja, saj je, samo ne tako, kot si to želimo.

  • Barvni nadzor ali pravljica o kalibriranem monitorju

    Barvni nadzor ali barvno upravljanje je nova tema, katero digitalni fotografi vse bolj dajejo v ospredje. Le malo pa je res takih, ki znajo (vem, saj sem z vsemi ki obvladajo to tehnologijo veliko govoril) podati "pravo" mnenje o barvnem nadzoru tako iz praktičnega kot teoretičnega pogleda.

  • Kaj se skriva za pojmom “Color management”?

    V slovenščino nekateri prevajajo to kot “barvni nadzor”, mislim da je izraz “barvno upravljanje” bolj pravilen. Zakaj gre? Enote vpletene v proces zajema in izpisa fotografije so za določene dele spektra, ki ga človeško oko vidi slepe. Če bi vsem enotam manjkal isti del spektra, bi se zadeva dala rešiti z enostavno formulo. Pa temu ni tako. Problem je, da digitalna kamera vidi barve, ki jih ne moremo v celoti izpisati na papir. Vmes imamo monitor, ki spet tolmači barve po svoje.

 

 

Barve / Kalibracija

  • Testna datoteka e-Fotografija za zaslone in print

    Za lažje kalibriranje zaslona, pregleda primerljivosti printanja, tiskanja fotoknjige...

    22.09.2015 16:11
  • X-RITE ColorMunki – barvno upravljanje

    Vsi ljubitelji fotografije, grafike ter digitalnih kreacij smo končno pričakali pripomoček, ki nam bo prinesel dosti zadovoljstva za manj denarja. X-rite je predstavil ColorMunki, prvi All in One pripomoček za popolno usklajenost barv od fotografije do iztisa in še več!

    19.01.2011 18:56
  • RAW ali JPEG v tisku / Branje za vse, ki bi radi sodelovali v tisku

    Zapis RAW ima torej opazne prednosti in lastnosti za končen odličen produkt. Ni pa edina ali nujna možnost za visoko kakovost izpisa, kar že vsa leta pišem in predavam. Samo to sem želel povedati s tem zapisom. Vsakdo naj v resnih razpravah razlaga tisto, v čemer se odlikuje, drugo pa naj prepusti drugim. Oziroma vedno na primer povejmo, to je moj način dela, take so zahteve za naše tiskovine, drugim pa pustimo, da lahko tudi na drugačen način pokažejo svojo tehnično kakovost ali izrazno vrednost.

    22.07.2008 17:24
  • Spyder 3 Elite / Enostavnost kalibracije zaslona

    Industrija je znala odgovoriti na prihod digitalnih fotografov. Podjetje DataColor je eno izmed tistih, ki je kaj hitro spoznalo, da se bodo hobi fotografi s svojimi zasloni že na začetku hitro spoznali z napačnim prikazom tonskih vrednosti. Na trg so že pred leti dali cenovno dokaj ugodne (gledano iz profesionalne opreme) in za uporabo enostavne kalibracijske naprave Spyder. Fotografi so kaj hitro posegli po njih mnenja, da jim bo že sama kalibracija zaslona omogočala visoko kakovost fotografij.

    20.07.2008 17:06
  • Barvni prostori in barvno upravljanje na enostaven način njihovega razumevanja (I.del)

    Nismo vsi samo v enem elementu pogleda na sliko, t.j. tehnični, bolje rečeno pogled skozi elektronski inštrument in številke. Sam se bom kot grafik znal usmeriti v tehnični pogled in se mu ob tej potrebi tudi prilagoditi sogovorniku. Kot fotografa pa me barvni prostori omejujejo. Želim si samo, kot najbolj všečno prikazati fotografije na mediju za prikazovanje. Zakaj bi se zato v tem elementu strinjal z zaprtimi standardi?

    02.06.2008 16:47
  • Izpisi z ICC profili ali brez (barvno upravljanje)

    Tiskalniki so postajali vedno boljši in poleg Epsona sta tudi Canon in HP svojim gonilnikom dodala možnost izklopa barvnih korekcij in s tem vse pogoje za odlično sodelovanje s Photoshopom. Problem linearizacije v gonilnikh danes še vedno obstaja, vendar so rezultati z ICC profili, ki so izdelani v novih profilnih programih in z novejšimi gonilniki odlični. O papirjih sploh ne bom veliko govoril. Proizvajalcev je danes malo morje in kvaliteta je odlična.

    30.05.2007 23:55
  • Barvno upravljanje v praksi / II.del

    Sedaj je bilo že kar nekaj govora o konvertiranju. V bistvu imamo v barvnem upravljanju dve opciji. Enkrat dodelimo datoteki barvni prostor (Assign Profile), drugič pa preračunamo datoteko iz enega barvnega prostora v drugega (Convert to Profile).

    30.08.2006 18:52
  • Barvno upravljanje v praksi / I. del

    Na koncu bi vam še priporočal, da vklopite in nastavite „Desaturate Monitor“. Vrednosti od monitorja do monitorja nihajo, vendar bi morala optimalna nastavitev biti nekje med 10 do 20%. (CRT)Monitorji v večini prikazujejo barve preveč nasičene. Prikaz na monitorju je sicer lep, samo kaj nam to pomaga, če so izpisi zanič.(Nekateri poceni LCD-monitorji imajo po drugi strani problem, da prikažejo barve premalo nasičene. V takem primeru ni pomoči.)

    30.06.2006 18:27
  • Barvni prostori in druge malenkosti

    Barvni prostori, kaj je sploh to? Zakaj ne morem preprosto pritisniti na gumb in slika je gotova. No ja, saj je, samo ne tako, kot si to želimo.

    10.04.2006 17:51
  • Barvni nadzor ali pravljica o kalibriranem monitorju

    Barvni nadzor ali barvno upravljanje je nova tema, katero digitalni fotografi vse bolj dajejo v ospredje. Le malo pa je res takih, ki znajo (vem, saj sem z vsemi ki obvladajo to tehnologijo veliko govoril) podati "pravo" mnenje o barvnem nadzoru tako iz praktičnega kot teoretičnega pogleda.

    20.02.2006 15:52
  • Kaj se skriva za pojmom “Color management”?

    V slovenščino nekateri prevajajo to kot “barvni nadzor”, mislim da je izraz “barvno upravljanje” bolj pravilen. Zakaj gre? Enote vpletene v proces zajema in izpisa fotografije so za določene dele spektra, ki ga človeško oko vidi slepe. Če bi vsem enotam manjkal isti del spektra, bi se zadeva dala rešiti z enostavno formulo. Pa temu ni tako. Problem je, da digitalna kamera vidi barve, ki jih ne moremo v celoti izpisati na papir. Vmes imamo monitor, ki spet tolmači barve po svoje.

    25.12.2005 14:12
Stran:
     
    • Deli z drugimi:
    • www.facebook.com