Objektiv sem preizkusil na FotoPOTEPu po Norveški, s kamero Nikon D610. V primerjavi s 16-35mm f/4 ne opazim nobene bistvene razlike v kakovosti zapisa. Zapomnite si. Za oster, nestresen posnetek tudi pri goriščnici 18mm potrebujete vsaj 1/125sekunde, stojalo ni odveč, saj v večini primerov v krajisnki fotografiji delujemo z manjšimi zaslonkami. Predvsem pa, v širokem kotu so objekti zelo oddaljeni, majhni in zapis je v celoti bolj mehak, kot smo ga vajeni pri objektivih z daljšo goriščnico, kjer smo vajeni fotografirati in nato povečevati detajle. Ker je fotografija iz širokokotnega objektiva kasneje prikazana enako, s polno drobnih detajlov ima vseeno občutek dobre ostrine. In objektiv Nikkor AF-S 18-35mm f/3,5-4,5G ED FX nam ta občutek da in menim, da ga glede ostrine, vinjetiranja, aberacije in zapisana v robih slike, lahko uvrstim v skupino boljših ekstremno širokokotnih objektivov. Objektiv ne kaže napak vinjetiranja (temnenja robov) in predvsem, ostrina je odlična tudi na robovih. Tudi kromatska aberacija (zamik barv) je izničena.
Pri objektivih z goriščnico manjšo od 28mm, je uporaba polarizacijskega filtra že lahko moteča, saj v večji meri dobimo samo del polariziranega zapisa. V praksi se pokaže to tako, da slika ni v celoti z bolj izrazitim polariziranim zapisom, ampak samo del nje, kar deluje moteče. (Članek - Polarizacijski filtri)