Naročite se na enovice

http://www.nanlite.si
http://www.cyberstudio.si
http://www.facebook.com/pages/e-Fotografija/201306676587
>

 

 

 

 

Huawei P20 Pro - Fotofon z odliko

30.05.2018 12:52

Deli članek prijateljem / Spremljaj e-Fotografija.si

 

O avtorju: Matjaž Intihar / e-Fotografija.si

Smo na strani, ki govori o fotografiji. Zato sem pametne telefone že pred leti preimenoval v fotofon. Ob vsaki novi predstavitvi katerega koli pametnega telefona, se vedno najbolj poudarja funkcija za fotografiranje.

Nič drugače ni pri najnovejšem Huawei P20 Pro, ki je nadgradnja že preizkušenega P10 (članek / Fotofoni - najnovejše fotorešitve). Oziroma, to podjetje je tisto, ki pri teh napravah tako tehnološko, kot marketinško, močno poudarja fotografijo in video.

Že v prvi številki e-Fotografije iz daljnega leta 2002 je bil objavljen članek z naslovom "Znanstvena fantastika" (revije e-Fotografija v PDF datotekah). Bili smo še globoko v analogni tehniki. Mnogi niti niso verjeli, da je digitalno že uporabno in, da bo v nekaj letih digitalna kamera zamenjala analogno. V štirih letih se je svet obrnil.
Pisati, da bo mobilni telefon zamenjal kompaktne fotokamere je bilo še toliko bolj nerazumljivo. Vendar, leta 2003 sem preizkušal kakšne so zmožnosti takrat zelo naprednega fotofona - Sony Ericsson P-800 in test objavil v šesti številki (revije e-Fotografija v PDF datotekah). Dileme ni bilo več. Vedel sem, da bo šel napredek tako hitro naprej, da sem kompaktnim fotokameram dal samo še 10 let časa, da bodo vodilne za zajem slike. In? Že nekaj let, se več kot 90% fotografij naredi s fotofonom, kompaktne fotokamere nižjih razredov so izginile iz prodajnih polic. Fotografiranje s fotofonom je enostavno in najbolj pomembno, vedno je z nami. Fotografije lahko takoj pokažemo na zadovoljivo velikem zaslonu same naprave. Obenem so proizvajalci pametnih telefonov v njih dodali več tehnoloških rešitev, ki omogočajo kakovost fotografije približati kompaktnim fotokameram.

Ni dileme, da so danes fotofoni odličen pripomoček za zajem slike vsem tistim, ki si želijo sami zajeti fotografije in jih imeti shranjene na fotofonu za lastni arhiv. Obenem imajo fotofoni vse več programskih pripomočkov za še boljši zajem slike. Huawei P20 Pro nudi prav to. In najbolj pomembno, ta naprava je vedno z nami in pripravljena zajeti fotografijo, ter jo predstaviti na zaslonu. Prava fotokamera ob marsikaterem zanimivem motivu, žal čaka doma.

Kakovost fotografij in videa iz sodobnega fotofona je že tako dobra, da jo lahko v visoki kakovosti pokažemo na TV zaslonih in projektorjih. Fotografije sem si ogledal na odličnem projektorju ločljivosti 4K, Optoma UHD40 (članek - 4K ločljivost za domači kino) in nobeden od gledalcev ni omenil, da vidi razliko med fotografijo iz fotofona ali fotokamere.

 

Tehnične lastnosti Huawei P20 Pro

Zanimivo. Pred nami je pametni telefon, v katerem je oddajnik, sprejemnik, GPS, Wi Fi, več tipal; za gravitacijo, svetlobo, oddaljenost, prstne odtise, žiroskop, kompas in temperaturo barve svetlobe... Najbrž sem še kaj izpustil.

Če beremo strokovne revije za pametne telefone, ali marketinške najave od proizvajalca, preizkusov ali tehničnih opisov teh pripomočkov ni. Govori in preizkuša se predvsem možnost zajema slike. In v večini primerov se podaja samo številke, opise kaj tehnologija zmore in koliko jo je. Zato pri njih dobite vse podatke o velikosti, teži, velikosti zaslona, ceni... in jih sam ne podajam,
Kaj pa iz pogleda fotografije zmore Huawei P20 Pro v praksi?

 

Visoka fotokakovost v P20 Pro

Imena, številke in dodatne programske možnosti, same po sebi še ne zagotavljajo kakovosti, kot tudi ne visoke uporabniške vrednosti. Prav tako ne reklamni zapisi, ki naprave vedno predstavijo v najslajši izvedbi. Te zgodbe poznamo že iz fotokamer. Da se vidi kakovost, morajo za njo stati najboljše tehnološke in uporabniške rešitve. Huawei je že z modelom P10 nakazal, da mislijo resno in ponudijo v svojih fotofonih kar največ, za še boljše fotografije.

To, da na ohišju pri objektivih piše Leica, nikakor še ne zagotavlja kakovosti. Že iz kompaktnih fotokamer vemo, da je to vse skupaj bolj marketinška poteza, ki pa mora vseeno predstaviti nekaj več. Konec koncev. Kolikor več kot samo za ime Leica plačajo, več tudi dobijo.

Pri Huawei P20 Pro, stavijo predvsem na kombinacijo več tipal in objektivov. Na voljo imamo različne goriščnice ter avtomatske optične in tonske popravke slike. S tem jim v veliki meri uspeva držati korak pred konkurenco. Seveda ne v načinu fotografiranja ali kakovosti slike na samem zaslonu fotofona. Tu so telefoni najvišjih razredov drugih znamk blizu. Huawei dodaja rešitve, katere tistim z nekaj želje po še več, to tudi omogočijo.

Najbolj vidna novost so kar trije objektivi. Za njimi so skrita tri tipala. Če so leče produkt Leica, potem rišejo odlično in tudi na fotografijah ni opaznih optičnih napak. Glede glavnega tipala tudi ni dileme.

Po priznanih in fotografom znanih DxO Mark (Mobile) merilih, je dobil najvišje število točk. In definitivno te številke kažejo, da je tipalo v Huawei P20 Pro, v primerjavi z drugimi mobilnimi napravami v prednosti.

Obenem je poleg avtomatskih programov na voljo PRO možnost nastavitve zajema, kar pomeni, da fotograf sam lahko izbere glavne parametre in tako vpliva na končno fotografijo.

Že s prvim pregledom funkcij se opazi, da Huawei P20 Pro nudi res veliko v smislu zajema slike. Vendar šli so še naprej. Nekaj z novostmi, nekaj s prenovljenimi možnostmi iz modela P10 Pro.

V Huawei P20 Pro, je za prvim objektivom z goriščnico 27mm (ekv. 35mm) in svetlobno močjo f/1.8, RGB tipalo ločjivosti kar 40M točk in velikosti 1/1,7 palca. Tipala te velikosti do sedaj ni bilo v fotofonih in tudi tu se skriva del kakovosti.

Za drugim objektivom z enako goriščnico in f/1.6, je monokromarsko (ČB) tipalo ločljivosti 20M točk.

V praksi oba tipala zajameta sliko. S tem, da monokromatsko zabeleži več detajlov v slabi svetlobi, v sencah in temnih delih motiva. Obe sliki se v fazi procesiranja združita in podobno kot v Lab barvni obdelavi, ena slika prevzema barve, druga samo svetlost. Barvno tipalo nam z visoko ločljivostjo skrbi za detajle in omogoča do 3X-no povečavo preko izreza. Monokromatsko tipalo z manj ločljivosti izkorišča večje točke za signale v slabi svetlobi in kontrast slike. V slabi svetlobi tudi RGB tipalo signale iz štirih točk združi v eno.

Da se fotofon Huawei P20 Pro še bolj razlikuje od konkurenčnih, je tu tretji objektiv z goriščnico 80mm (ekv. 35mm), s svetlobno močjo f/2.4, za njim pa je tipalo ločljivosti 8M točk. Torej smo v fotofon dobili dodatno optično goriščnico in ne samo digitalno.

Pri 80mm se kot zajema še ne ustavi. Iz kompaktnih fotokamer poznamo izraz digitalni zum, ki nas s pomočjo interpolacije popelje vse do 150mm (ekv. 35mm).

Z optičnih 80mm in digitalnih 150mm, so fotofoni preko Huawei P20 Pro začeli napadati še zadnji argument, zakaj bi uporabljali pravo kompaktno fotokamero. Ja res je. Večje tipalo v kompaktni fotokameri zna predstaviti višjo kakovost slike na večjem računalniškem zaslonu ali v tisku. Vendar, fotografov s temi željami ni veliko. Tisti, ki potrebuje kakovost ve, da se za njo potrebuje brezrcalno ali zrcalno refleksno kamero. Za veliko večino uporabnikov, so fotofoni povsem zadovoljivi za njihov namen ogleda zajetih fotografij.

 

Tehnične in programske rešitve za zajem slike

Huawei P20 Pro nudi enostavne in kreativne nastavitve. Ob uporabi popolne avtomatike, samo vklopimo kamero in s pomočjo pridobljenih podatkov o motivu, bo kamera sama izbrala način zajema in obdelave slike. Kamera sama spozna portret, pokrajino, sončni zahod ali celo da na motivu prevladuje modro nebo. Obenem lahko sami izberemo za kateri motiv želimo nastavitve. Tu so še funkcije HDR, Panorama, Time lapse,  Slow motion, in druge.

Ko se želi od fotografije več, se poseže v Pro nastavitev. Tu lahko sami izbiramo kreativne  možnosti.

Huawei P20 Pro omogoča fotografijo zajeti v polnem 4:3 in 16:9 formatu. Tu pa že pridemo do prvih razlik. Če želimo dobiti fotografijo s 40M točk, moramo delovati v formatu 4:3 in Pro načinu. Enako velja, če želimo fotografijo zajeti v RAW formatu. V Pro funkciji kamera tudi ne uporabi algoritmov za samostojen popravek fotografije glede na motiv.

V primeru da delujemo izven Pro funkcije (Photo) v formatu 4:3, dobimo fotografijo ločljivosti zgolj 10M točk.

Če delujemo v formatu 16:9, kateri nam v celoti zapolni zaslon na fotofonu in kasneje na TV zaslonu, dobimo fotografijo z 8M točkami. Še vedno več kot dovolj za zaslon fotofona in 4K (UHD) TV.

S pomočjo dveh objektivov nam Huawei P20 Pro, nudi še dodatno možnost. Pričara nam že kar “pro” pogled na portretno fotografijo. Fotografi vemo, da nam kompaktne kamere kot fotofoni, zaradi kratkih goriščnic ne morejo nuditi majhne globinske ostrine. No, Huawei kot drugi, ki nudijo dva objektiva, omogočajo programski popravek slike. V funkciji Portret, kamera naredi posnetka, zaradi dveh objektivov ima 3D razpoznavo in v fazi procesiranja slike pusti ostro samo del slike, ki je v globini izostrenega. Obenem bomo dobili še efekt popravka kože. Če to funkcijo uporabite pri drugih motivih, ni rečeno, da bo kamera pravilno procesirala ozadje. Napake sem predstavil že ob preizkusu P10 (članek / Fotofoni - najnovejše fotorešitve).

Velja še omeniti video. Ločljivost zapisa je 4K.

 

 

Kakovost fotografije

Tu smo na tankem ledu. Odvisno je iz katere strani gledamo na kakovost. Smo samo uporabnik fotofonov, ali tudi pravih fotokamer. Iz zahtevnega pogleda dileme ni. Oziroma na fotografijo fotografi gledamo iz višjih standardov. Po drugi strani je treba vsako napravo podati v pravi uporabniški predal.

Kompaktne kamere višjih razredov z 1 palčnimi tipali, brezrcalne in DSLR, so seveda v večji prednosti glede kakovosti zapisa. Pa ne samo glede ogleda slike na računalniškem ali TV zaslonu. Razlika je opazna, ko želimo fotografijo popravljati v računalniškem programu. Fotografije iz Huawei P20 Pro, če tudi so posnete v RAW, nimajo večje količine ohranjenih podatkov za dodatne tonske obdelave.

Huawei P20 Pro niti nima namena, niti je katerikoli fotofon sploh treba primerjati s pravimi fotokamerami, ki stanejo toliko ali več kot P20 Pro. Vendar, danes lahko fotofon že večini zamenja kompaktno kamero. Le mega zum kompaktnih in sistemskih kamer nikoli ne bo mogel. Pa ne zaradi razlike v kakovosti fotografije, ampak predvsem zaradi možnosti uporabe dolgih goriščnic in pri brezzrcalnih ter DSLR kamerah, uporabe celotnega sistema in s tem njihove široke uporabniške vrendnosti. Kdor bo to še potreboval, mu bo fotofon le druga opcija.

Huawei P20 Pro želi in je trenutno najboljši med vsemi fotofoni. In to šteje. Ne primerjava s fotokamerami. P20 Pro največ nudi uporabnikom, ki fotografirajo samo s fotofonom, ali jim je edino ta pri roki pri želenem zajemu motiva. Fotografije so tudi več kot odlične za predstavitev na družabnih spletnih medijih. Zopet velja omeniti. Kakovost ocenjuje gledalec po svojem okusu in lahko, da si bo zaradi zadostne količine točk izpisal velik plakat.

Avtomatika (spodnja fotografija), kot rečejo pri Huawei umetna inteligenca, mene osebno ni prepričala. Tu naj omenim, ker toliko omenjajo umetno inteligenco pri razpoznavanju motivov, da so funkcijo razpoznavanja motivov uporabljale kompaktne fotokamere že v film časih. Fotografije katerim pomaga umetna inteligenca v Huawei P20 Pro, so za moj pogled vajenega fotografij iz fotokamer prezasičene z barvami že na zaslonu fotofona. Lahko da si drugi žele prav to, zato pravim, da je lahko ocena kakovosti stvar želja in okusa. Ob pogledu na računalniškem zaslonu so mi preostrene, a po drugi strani, če jo samo prenesete na spletne družabne strani, je ravno taka prava.

Je pa zanimivo, da prav za Leica kamere njeni lastniki pravijo, da kako znajo upravljati s procesiranjem barv. Po drugi strani pa opažam, da je velika večina željna zasičenih, všečnih barv in Huawei najbrž stavi na to karto. Sicer pa, kdor zasičenih barv ne želi, lahko uporablja Pro nastavitev.

Ko sem prestavil v funkcijo Pro (spodnja fotografija), sem dobil meni želeno. Slika na zaslonu je ostra, barve dovolj nevtralne in več je podatkov za dodatno obdelavo. Če želim, lahko močnejše barve dodam sam kasneje v programu. 

V funkciji Pro niti ni bilo treba po dodatnih nastavitvah. Vsake toliko časa sem izbral predvsem možnost korekture osvetlitve.

Pri krajinskih posnetkih je ISO vedno nizek in čas kratek, saj je zaslonka vedno pod vrednostjo f/1,8. Mikro odprtina objektiva ne omogoča dodatnega zapiranja. Poznamo že iz kompaktnih fotokamer, ko imamo f samo do 8.

Pri spodnji fotografiji; ISO 50, 1/1600sek., f/1.8, AWB.
Zaslonka se ne spreminja, spreminjata se samo ISO in čas. Ker je goriščnica zelo majhna, je ostrina vedno po celotnem delu fotografije, razen, če se je ne omeji programsko.
Tudi ob hitrem gibanju motiva, je treba za krajše čase ISO dvigniti samo ob res slabi svetlobi. 

Fotografije v slabih svetlobnih pogojih kljub visokemu ISO šuma nimajo. Že procesiranje poskrbi za njegovo izničenje. Vendar je s tem fotografija precej izgubila na ostrini. A za fotofon še vedno odlična kakovost. Pri spodnji fotografiji; ISO 6400, 1/17sek., f/1.8, AWB.

Poigral sem se še s funkcijo portret, katera nam s pomočjo 3D tehnologije omogoči zamegliti ozadje. Pri portretih dobimo zanimivo neostrino ozadja, katero si žele dobiti mnogi fotografi z boljšimi fotokamerami. Tudi tu velja, da je efekt odličen in menim, da je opazno boljši, kot je bilo v modelu P10. Le zahtevem fotograf bo iskal napako. Recimo na spodnji sliki vidna senca, na levem zgornjem delu portreta. ISO 50, 1/1250sek., f/1.8, AWB.

Kot fotograf, ki podobne korekture raje opravi v programu Photoshop, če nisem uporabil pravi objektiv in f, sem visoko kritičen na dobljeno kakovost (članek: f/0.95 - zamegljimo ozadje v Photoshop). Kot tisti, ki je nato kazal fotografije preko zaslona P20 Pro, pa lahko rečem, da je pomembna samo informacija in visoka všečnost slike. In za to Huawei P20 Pro vsekakor poskrbi.

Ker nam Huawei P20 Pro omogoča več goriščnic, poglejmo kako to deluje v praksi. Od 27 do 80mm fotografijo zajamemo z dvema objektivoma z goriščnico 27mm. Od 80 - 150mm pa s tretjim objektivom z goriščnico 80mm. Od 27mm in od 80mm naprej je povečava po principu digitalnega zuma (interpolacija).

Posnetki spodaj; 27 - 80 - 150mm

Kljub interpolaciji, lahko pri 150mm še vedno dobro razločimo osebe, ki se na levi že vzpenjajo po spodnjem grebenu sipine. Dodaten objektiv z goriščnico 80mm nam res veliko doda k uporabniški vrednosti Huawei P20 Pro. Kljub dodatni interpolaciji, imamo še vedno dovolj ostro in z detajli polno fotografijo.

 

Fotografije iz FotoPOTEP Namibija - Huawei P20 Pro

Huawei P20 Pro sem na preizkus vzel na FotoPOTEP Namibija in prvič dobil neko voljo fotografiranja s fotofonom. Seveda nisem uporabljal samo P20 Pro, saj grem na FotoPOTEPe tudi preizkušat fotoopremo. Tako me je spremljala še sistemska fotokamera, pa po dolgem času fotokamera na film in prvič tudi dron. Za določene motive, sem izkoristil samo Huawei P20 Pro. Za tisto več, sem uporabil sistemsko fotokamero. In tako spoznaš, da zna fotofon marsikje že prav lepo služiti tudi zahtevnemu fotografu.

Kot že omenjeno, Photo funkcija in programske nastavitve me niso prepričale. Zato sem deloval v načinu Pro. Kakšnih dodatnih nastavitev niti nisem uporabljal. Mogoče kdaj korekturo osvetlitve EV. Le pri portretih sem vklopil program Portret in pri večini dobil odlične rezultate glede zamegljenosti ozadja.

Dobra ostrina, tonske vrednosti, osvetlitev..., si želite za fotografijo za spomin še več?

Portret funkcija in uporaba dveh posnetkov. Pri večini portretnih motivov smo tudi fotografi lahko samo presenečeni kaj zmore današnja tehnologija.
Fotografija je v A4 velikosti natisnjena v 92. številki e-Fotografija. (PDF revije)

Tudi pri tej fotografiji sem uporabil program portret. Tu pa se pokaže moč novih možnosti in programiranja ter izkoriščanja umetne inteligence. Prednji portret na katerem je bilo ostreno je oster. Vendar sedaj ostali del slike ni tako močno neoster, kot na zgornji sliki. Očitno je program zaznal portrete in neostrino dodal v mnogo manjši meri.

Ko prestaviš v format 16:9, spoznaš moč in všečnost panoramskega formata. Ne čudi, da so vsi novi TV zasloni v tem formatu.

Preseneti ostrina zapisa. Tu svojo moč pokažejo Leica leče, kot algoritmi za elektronsko ostrenje.

Pomembno je izbrati motiv, ne katero opremo vzamemo za zajem. Se pa uporabniki fotofonov morajo zavedati, da pri samo določenih motivih fotofon lahko odlično konkurira pravi kameri.

Kljub temu, da je portret temnopolte osebe v senci, je fotofon P20 Pro odlično izmeril osvetlitev in procesiral podatke.

S Huawei P20 Pro na safari? Zakaj pa ne. Vedno pišem, da na safari ne rabite nositi dolgih objektivov.

Kot fotograf, sem večino motivov v tej situaciji, ko nam je več levov križalo pot, naredil s "pravo" fotokamero. Višja kakovost je le višja kakovost. A za tiste, ki nimajo in ne žele imati fotokamere, bo P20 Pro odlična rešitev. Tu je uporabljen objektiv 80mm.

V še slabi jutranji svetlobi, ko so sončni žarki komaj začeli božati obzorje, nam zelo prav pride f/1,8. Imamo nižji ISO in dovolj kratke čase osvetlitve. V funkcijo ISO mi niti ni bilo treba posegati. Večina posnetkov, razen tistih ponoči je narejena pri ISO 50.

Ko te presenti leopard in mladiči na cesti, fotokamera pa ni pripravljena, te za prve posnetke lahko reši fotofon.

27mm in format 16:9. Čeprav v tem formatu dobimo samo 10M točk, naproti 40M točk v formatu 4:3, pa mi manjša ločljivost povsem zadostuje za namen. Torej prikaz fotografija na zaslonu P20 Pro, za družabne spletne strani, kot za prezentacije preko projektorja. Tudi za tisk, bom fotografijo brez razmisleka predstavil v velikosti 20-30cm širine.

ISO 4000. V fazi procesiranja deluje funkcija redukcije šuma. Iz fotokamer poznano NR. Le da v fotofonu te funkcije ni moč izklopiti in dobimo že obdelano fotografijo. Za fotofon je Huawei P20 Pro predstavil odlične rezultate. Ja s fotokamero sem dobil boljši zapis. Vendar to si želi le fotograf, kateri pa smo danes pri zajemu postali zgolj mala skupnost uporabnikov velikih kamer. Uporabniki fotofonov, pa so lahko s to kakovostjo še kako zadovoljni. Če bi izbral še višjo ločljivost, bi s karjšim časom bolj zamrznil posnetek. Vendar sem želel predstaviti dinamiko, gibanje...

 

Fotografije kažejo, da nam Huawei P20 Pro nudi veliko za fotofon in, da je tehnologija za zajem slike neverjetno napredovala. V julijski reviji e-Fotografija, bom ob članku tega preizkusa dal tudi več fotografij v velikosti A5 in A4. Že sedaj vem, da se za kakovost predstavitve preko tiskovine ni bati. Le kaj še več, nam bodo v domeni zajema slike prinesle naslednje generacije fotofonov?

 

Kakovost videa

Video zapis je ločljivosti 4K. Ne samo za telefonski zaslon, tudi za YouTube, FaceBook in Instagram objave je odličen. Enako velja za ogled preko 4K projektorja Optoma UHD40 (članek - 4K ločljivost za domači kino), s katerim lahko predstavite vaše potovanje v pravi kino predstavitvi.

Na proti video in fotokameram, je ostrina zapisa slabša. Prav tako tonske vrednosti. Tudi tu velja, fotofon ima svojo uporabniško vrednost in svoje uporabnike, ki višje kakovosti ne potrebujejo. Seveda se razliko opazi šele v direktni primerjavi.

Kljub hvali glede izredne stabilizacije slike pri video, pa le te ni mogoče primerjati s tisto v fotokameri. Na proti fotokameri neprimerno držanje telefona in iztegnjene roke naredijo svoje. Kaj hitro se prikrade stresenost, ki je zahtevnemu gledalcu opazna in moteča.

 

Za konec

Fotofon Huawei P20 Pro, je meni kot zahtevnemu uporabniku fotografske opreme, prvi postavil vprašanje, ali res vedno potrebujem pravo fotokamero. Kakovost fotografij in videa je že tako dobra, da lahko povsem zadovoljuje za splet in druge predstavitve. In ne samo to.
V julijski tiskani reviji e-Fotografija, bom objavil nekaj posnetkov iz Huawei P20 Pro v velikosti A5 in celo A4. Vem, da so posnetki za to povsem primerni.

Huawei P20 Pro je vsekakor fotofon, ki celo fotografu lahko nudi užitek v njegovem hobiju. Takrat, ko se ne gre za posnetek za posel ali nek "fetiš", delam samo s fotofonom, se da odlično izkoristiti tudi Huawei P20 Pro. Seveda, če se zavedamo njegove omejitve in za kaj nam bodo fotografije služile.
S fotografijami, ki so predstavljene zgoraj, sem bil povsem zadovoljen. Kaj pomeni kakovost in zadovoljstvo ob svojih fotografijah s fotofonom, se vse bolj spoznavam na mojih FotoPOTEPih (že najavljeni za 2018 / 2019). Nekatere sopotnice, ki v Namibiji niso imele za zajem drugega kot lastni fotofon, so bile s svojimi fotografijami več kot zadovoljne. Končno imajo fotografije, s kakovostjo so bile zadovoljne. Predvsem pa, tiste fotografije iz moževe prave fotokamere, tako ali tako nikoli ne dobijo. In tu je vrednost fotofona. Imeti svoje fotografije. Če so posnete s Huawei P20 Pro, so še kakovostne in omogoča soliden zum.

Od zdaj naprej se ne sprašujem več, zakaj gre nekdo z mano na FotoPOTEP, če pa izkorišča samo fotofon. Motive vsem pokažem v njihovi najlepši svetlobi, tehnika omogoča kakovosten zajem za svoj namen. In kogar kakovost iz fotofona v celoti zadovoljuje, ta v primerjavi spozna, do kje so za njegov pogled še zadovoljive uporabniške meje. Če kdo spozna, da je fotofon premalo, se odloči za pot v "pravo" fotografsko tehniko.

Vsem, katerim je fotofon glavni pripomoček za zajem slike vedite, da, če želite kakovostne fotografije in video, s Huawei P20 Pro nikakor ne boste zgrešili. Kaže neverjeten napredek pametnih telefonov v zajemu slike, katere spremljam že od leta 2002. Vsa ta leta me niso prepričali, da bi jih za kateri koli motiv kdaj uporabil namesto prave fotokamere. Danes vem, da bi s Huawei P20 Pro, lahko naredil marsikatero reportažo in objavo, ne da bi se vedelo, da nisem uporabil fotokamero. Vem pa. Brez sistemske kamere še vedno ne bom šel na konce, kjer bi želel od fotografije več. Mi bo pa fotofon lahko že odličen nadomestek druge kamere.

Huawei P20 Pro je trenutno na najvišji stopnici glede zajema fotografije med pametnimi telefoni. Prepričal je še mene, ki teh naprav ne izkoriščam za kaj več kot lastno informacijo. Od sedaj naprej bom marsikateri posnetek naredil tudi s fotofonom. Sicer si moram boljšega še kupiti. Bo to Huawei P20 Pro? Odločitev ne bi bila slaba!

Že čez mesec dni grem na FotoPOTEP Aljaska. Sem že povprašal ali je Huawei P20 Pro na voljo za ponoven preizkus. (Objavljen je že članek z videom in fotografijami iz FotoPOTEP Aljaska)

 

Deli članek prijateljem / Spremljaj e-Fotografija.si

 

O avtorju: Matjaž Intihar / e-Fotografija.si

 

 

 
 
  • Deli z drugimi:
  • www.facebook.com